Subject: Vs: paar küsimust kaalulangetusravimitest
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 16:57:52 +0300

Tere, Sirje!

Aitäh päringu eest.

1. Vastas Ravimiameti müügilubade osakonna juhataja Aet Viispert:

Mounjaro müügiloa hoidja Eli Lilly Nederland B.V. ei ole meile teatanud
turustamise alustamise kavatsusest Eestis.

2. Ozempicu küsimustes pöördusime Tervisekassa poole, et neilt kasutamise
kohta teavet saata. Kui andmed on meieni jõudnud, saadan Teile vastused.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]

Saatja: Sirje Maasikamäe <[email-masked]>
Saatmisaeg: reede, 14. juuni 2024 12:03
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>
Teema: paar küsimust kaalulangetusravimitest

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Uurin taas kaalulangetusravimite kohta.

*Soome andis hiljuti teada, et Soome turule on jõudnud tirtsepatiid /
Mounjaro. Kui viimati teiega suhtlesime (20. mai paiku), ütlesid teie
spetsialistid, et Eesti turul neid ei ole. Kas on teada, kas ja millal
võiks need jõuda Eesti turule?

*Mind huvitab ka, kui palju on meil aastate lõikes müüdud Ozempicut, nt 1
mg annuses süstelahust? Kas Ozempicu kasutuse tõusutrend on jätkunud? Kas
ravimaimetil on infot, kui suur osakaal on selle kasutamisel
kaalulangetamiseks?

2023. a aprillis on  Liis Prii öelnud Õhtulehele, et 2022. aastal kasutati
Ozempic 1 mg süstelahust ühes kuus u 3500 pakendit. „Ravimi kasutus on
järjepidevalt suurenenud, praeguseks on vajadus võrreldes 2022. aasta
keskmise kasutusega kahekordistunud.“

terviatdes

Sirje Maasikamäe